Սպասարկման մշակույթի ներդրումը անչափ կարևոր է թե՛ նոր սկսվող, և թե՛ արդեն գործող բիզնեսի համար։
Այն համարվում է բիզնեսի արյունատար համակարգը. չկա նորմալ արյան շրջանառություն, չկա նաև առողջ բիզնես, այլ ընդամենը` գոյատևող, որն էլ ժամանակի ընթացքում ունենում է իր տրամաբանական գործունեության ավարտը։
Ինչպես մարդու օրգան-համակարգում լուրջ և որոշիչ դեր է խաղում արյան նորմալ շրջանառությունը և մատակարարումը յուրաքանչյուր օրգանին, այնպես էլ սպասարկման մոդելը: Այն կատարում է ճիշտ նույն դերը բիզնեսի «մարմնում»։
Հետևաբար, սպասարկումը արվեստ է, որը կախարդական վրձնի օգնությամբ գեղեցկացնում է մարդկանց կյանքերը, քանի որ ունի կոնկրետ նպատակներ՝
լուծել հասարակության առջև ծագած ցանկացած խնդիր,
բարձրացնել մարդկանց կյանքի որակը և հեշտացնել նրանց առօրյան,
մատուցել պատշաճ, քաղաքակիրթ կանոններ թելադրող ծառայություն՝ միաժամանակ հաշվի առնելով երկրում բնակվող տարբեր խավի մարդկանց պահանջները։
Ժամանակակից սպասարկման մեջ մարդկանց սոցիալական և հոգեբանական տարբերությունները թելադրում են տարբեր սպասարկման խաղի կանոններ, որոնք էլ իրենց հերթին շուկայում ստեղծում են առողջ մրցակցություն, ինչն էլ, իր հերթին, աշխատում է հօգուտ սպառողների։
Հաճախորդների արդյունավետ սպասարկումը ուղղակիորեն ազդում է շահույթի վրա:
Ճիշտ ընտրված և կազմակերպված սպասարկման մոդելի ներդրման արդյունքից շահում են երեք կողմերը՝ պետությունը, հասարակությունը և բիզնեսը: Կառուցվածքը մեծապես ազդեցություն ունի ընկերության ճիշտ զարգացման և ֆինանսական կառավարման ողջ համակարգի վրա։
Սպասարկման մշակույթի ներդրումը բիզնեսի մեջ ձևավորում է հաճախորդների բրգաձև սեգմենտավորում, ըստ որի էլ՝ տալիս է հնարավորություն ճիշտ կազմել սպասարկման ռազմավարությունը։ Այն ստեղծում է մի համակարգ, որն անվանում են «Բիզնեսի տուն» կամ «Բիզնեսի տնակ», որտեղ սպասարկման արվեստի շնորհիվ ստեղծվում է հոգատարության և ջերմության մթնոլորտ, որտեղ հաճախորդը իրեն զգում է ինչպես իր տանը։
Սպասարկման համակարգի հենասյուներից մեկը շարքային աշխատողն է։ Նա է այն մարդը, ով անում է Ձեր բիզնեսի մեծ մասը և հանդիսանում է Ձեր բիզնեսի դեմքը, ներկայացուցիչը: Այն մարդը, ում հետ առաջինն են շփվում հաճախորդները։
Որպես կանոն՝ գոհ հաճախորդները ավելի շատ են ծախսում: Եթե նրանք ստացել են լավ սպասարկում, ամենայն հավանականությամբ կրկին կօգտվեն ընկերության ծառայություններից:
Հյուրընկալության արդյունքը՝ գոհ հաճախորդն է, իսկ դրական սպասարկման արդյունքը՝ աշխատակազմի, հաճախորդների հավատարմությունը և եկամուտների կայունությունը։
Սպասարկման մեկ միասնական համակարգ ստեղծելու կարևոր նախապայմաններից մեկը աշխատանքային էթիկայի ստանդարտների ներդրումն է։
Անհրաժեշտ է ստեղծել մեկ ընդհանուր տեսլական՝ թե ինչ է սպասարկումը, ինչպիսին եք պատկերացնում այն Ձեր ընկերության ներսում։ Եվ ըստ այդմ՝ Ձեր թիմին մանրամասն ներկայացնել ստանդարտները և դրանք դարձնել կիրառելի։
Սպասարկման ծառայության մատուցումը ներառում է.
Ծառայություն մատուցող ընկերության ոլորտ,
սպասարկման որակի գնահատում,
սպասարկման ռազմավարության մոդելի նախագծում և ներդրում,
var ElementorProFrontendConfig = {"ajaxurl":"https:\/\/emanagement.am\/wp-admin\/admin-ajax.php","nonce":"044817a444","urls":{"assets":"https:\/\/emanagement.am\/wp-content\/plugins\/elementor-pro\/assets\/","rest":"https:\/\/emanagement.am\/wp-json\/"},"shareButtonsNetworks":{"facebook":{"title":"Facebook","has_counter":true},"twitter":{"title":"Twitter"},"linkedin":{"title":"LinkedIn","has_counter":true},"pinterest":{"title":"Pinterest","has_counter":true},"reddit":{"title":"Reddit","has_counter":true},"vk":{"title":"VK","has_counter":true},"odnoklassniki":{"title":"OK","has_counter":true},"tumblr":{"title":"Tumblr"},"digg":{"title":"Digg"},"skype":{"title":"Skype"},"stumbleupon":{"title":"StumbleUpon","has_counter":true},"mix":{"title":"Mix"},"telegram":{"title":"Telegram"},"pocket":{"title":"Pocket","has_counter":true},"xing":{"title":"XING","has_counter":true},"whatsapp":{"title":"WhatsApp"},"email":{"title":"Email"},"print":{"title":"Print"}},"facebook_sdk":{"lang":"hy_AM","app_id":""},"lottie":{"defaultAnimationUrl":"https:\/\/emanagement.am\/wp-content\/plugins\/elementor-pro\/modules\/lottie\/assets\/animations\/default.json"}};